Az árukra vonatkozó reklamáció feltételei

Kapcsolatba léphet velünk e-mailben a következő címen: print@takoy.hu

A reklamált árut postai úton küldheti vissza az alábbi címre:
Gotana s.r.o. - GLS Depo
Pesti út 1
3553 Kistokaj
Miskolc
Magyarország

Minden rendelés egyedi megrendelés alapján készül a vásárló számára, ami azt jelenti, hogy az árut nem lehet indoklás nélkül visszautasítani vagy visszaküldeni.

Ha hibás vagy sérült árut kap, mindig készek vagyunk kicserélni azt, vagy más módon megoldani a reklamációt. Fontos, hogy a termék visszaküldése előtt lépjen kapcsolatba velünk.

A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, adja meg az összes releváns információt, beleértve a probléma fényképét és a rendelés számát.

Ha más okból szeretné visszaküldeni a megrendelését, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és együtt megpróbálunk megfelelő megoldást találni.

Előre kifizetett visszaküldési címkét nem biztosítunk, így amikor felvesszük Önnel a kapcsolatot az utasításokkal, válassza ki az Ön számára legkedvezőbb vagy legkényelmesebb szállítási szolgáltatást.

14 nap áll rendelkezésére, hogy jelezze nekünk, ha probléma merült fel. Kérjük, hogy a rendelést azonnal ellenőrizze a kézhezvétel után, és minden hibát, hiányosságot vagy eltérést haladéktalanul, de legkésőbb 3 naptári napon belül jelezzen felénk.